Since more and more Seniors are texting and tweeting there appears to be a need for a STC (Senior Texting Code). If you qualify for Senior Discounts this is the code for you.


ATD: At The Doctor's
BFF: Best Friend Farted
BTW: Bring The Wheelchair
BYOT: Bring Your Own Teeth
CBM: Covered By Medicare
CUATSC: See You At The Senior Center
DWI: Driving While Incontinent
FWB: Friend With Beta Blockers
FWIW: Forgot Where I Was
FYI: Found Your Insulin
GGPBL: Gotta Go, Pacemaker Battery Low!
GHA: Got Heartburn Again
HGBM: Had Good Bowel Movement
IMHO: Is My Hearing-Aid On?
LMDO: Laughing My Dentures Out
LOL: Living On Lipitor
LWO: Lawrence Welk's On
OMMR: On My Massage Recliner
ROFL... CGU: Rolling On The Floor Laughing... And Can't Get Up
SGGP: Sorry, Gotta Go Poop
TTYL: Talk To You Louder
WAITT: Who Am I Talking To?
WTFA: Wet The Furniture Again
WTP: Where's The Prunes?
WWNO: Walker Wheels Need Oil
LMGA: Lost My Glasses Again
GLKI (Gotta Go, Laxative Kicking In)