View Poll Results: when will we get to 4,000 posts?

Voters
134. You may not vote on this poll
  • june 12

    33 24.63%
  • june 20

    31 23.13%
  • july 1

    26 19.40%
  • july 12

    44 32.84%
  1. #23232
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Vancouver Island, B.C.
    Posts
    2,442
    Quote Originally Posted by jpsmith1cm View Post
    I think Helen kicked his a$$ and grounded him from using the computer
    I think you're right......he strikes me as the type of 'big talker man' that 'tows the line' when he's at home....

    His wife makes all the small decisions like where he's going to live and what kinda car he's gonna drive and he makes all the MAJOR decisions like what kinda toothpaste he uses and what kinda work booties he gets to wear.....
    "The quality you deserve is not expensive---it's priceless"

  2. #23233
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    NC Coast
    Posts
    2,604
    Quote Originally Posted by Doug Lockhart View Post
    That'll help out the weekend for ya Bubbs......
    Way to go.....

    Anybody know what happened to Franky......maybe he's getting his nails done or a bikini wax!!!
    Thanks Doogie...... finish tomorrow.

    As far as Frank and a Bikini wax.... Thanks for that visual!
    I bet its actually a pedicure!
    Silent Service........ Death From Below!

    Somewhere in Kansas, a town found a village idiot!

  3. #23234
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    NC Coast
    Posts
    2,604
    Quote Originally Posted by jpsmith1cm View Post
    I think Helen kicked his a$$ and grounded him from using the computer
    yeah caught him on hvac-talk. LMAO
    She specifically told him not to correspond with the likes of us. Figures we were the ones corrupting him with all the scantily clad ladies HE posted!
    Silent Service........ Death From Below!

    Somewhere in Kansas, a town found a village idiot!

  4. #23235
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Southeastern Pa
    Posts
    17,025
    Quote Originally Posted by Bubbleheadski View Post
    yeah caught him on hvac-talk. LMAO
    She specifically told him not to correspond with the likes of us. Figures we were the ones corrupting him with all the scantily clad ladies HE posted!
    I talked with Helen on the phone...she seemd to like me ok....
    [Avatar photo from a Florida training accident. Everyone walked away.]
    2 Tim 3:16-17

    RSES CMS, HVAC Electrical Specialist

    AOP Forum Rules:







  5. #23236
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    NC Coast
    Posts
    2,604
    LOL...... cuz your the guru that chews Frankays butt and keeps him in line! hehe
    the rest of us miscreants help get him into trouble!! I still want to grow up to be like you! SMOOCH!
    Silent Service........ Death From Below!

    Somewhere in Kansas, a town found a village idiot!

  6. #23237
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    NC Coast
    Posts
    2,604
    oops BTW that was directed to you Goosie!
    and aloha! I meant to say hi to ya in that last post!
    Silent Service........ Death From Below!

    Somewhere in Kansas, a town found a village idiot!

  7. #23238
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Southeastern Pa
    Posts
    17,025
    Ha!

    Good morning, Bret and everyone!
    [Avatar photo from a Florida training accident. Everyone walked away.]
    2 Tim 3:16-17

    RSES CMS, HVAC Electrical Specialist

    AOP Forum Rules:







  8. #23239
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Location:Raleigh NC
    Posts
    9,490
    Quote Originally Posted by Doug Lockhart View Post
    I think you're right......he strikes me as the type of 'big talker man' that 'tows the line' when he's at home....

    His wife makes all the small decisions like where he's going to live and what kinda car he's gonna drive and he makes all the MAJOR decisions like what kinda toothpaste he uses and what kinda work booties he gets to wear.....
    NOT ME I DON'T DO THAT Clearly state that aren is in Charge
    If you help others then you are a Success

  9. #23240
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Location:Raleigh NC
    Posts
    9,490
    Evening all

    ever had one of those times when you just need to step away form life for a while?
    If you help others then you are a Success

  10. #23241
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Location:Raleigh NC
    Posts
    9,490
    night all
    If you help others then you are a Success

  11. #23242
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Western PA
    Posts
    24,998
    Hey, all.

    Aside from busting on frankie a little, I haven't said much in this thread for a while.

    I've noticed something over the past couple of months.

    I see a lot of people that I went to high school with; people who did better than I did in high school. People who went to college and graduated with degrees. These people have turned into the under-40, divorced and miserable about it, blaming everyone else for their problems, un employed or under employed, alcoholic crew.

    I'm not sure I know where I fit in the grand scheme of things, but I'm damn glad some times that I was a high school screw-up, dropped out of college and took up my dad's offer to learn a trade.

  12. #23243
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    NC Coast
    Posts
    2,604
    Kudos JP............

    hey Bret and all....... going to bed soon!
    Silent Service........ Death From Below!

    Somewhere in Kansas, a town found a village idiot!

  13. #23244
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Eastern PA
    Posts
    68,864
    Quote Originally Posted by fcs View Post
    Evening all

    ever had one of those times when you just need to step away form life for a while?
    Not as often as before I hit the right combination of meds or being comfortable in my theological faith, but yeah, it still happens. Hope you're doing ok.
    Government is a disease...
    ...masquerading as its own cure…
    Ecclesiastes 10:2 NIV


Page 1788 of 2237 FirstFirst ... 7881288168817381778178117821783178417851786178717881789179017911792179317941795179818381888 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Comfortech Show Promo Image

Related Forums

Plumbing Talks | Contractor Magazine
Forums | Electrical Construction & Maintenance (EC&M) Magazine
Comfortech365 Virtual Event