Page 9 of 9 FirstFirst ... 23456789
Results 105 to 117 of 117
  1. #105
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    1,015
    Quote Originally Posted by beachtech View Post
    that's better lmao
    Im makin a list and checkin it twice, you A@# is on the naughty list, your gettin a UEI for christmas
    I dont install leaks, i just fix em

    Sig line removed by Admin*

    Lets see if this gets removed..............

  2. #106
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Greenville,North Carolina
    Posts
    1,904
    Quote Originally Posted by beachtech View Post
    OH!! you want some voyager info too

    well, ima ned it too lol but i can let you borrow and copy, as i did mine

    i have a disk you need to burn a copy of as well
    I wil borrow it long enough for me to make a copy bro.
    Look to the past to learn;look forward to live.

    Coach Dean E. Smith

  3. #107
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    1,015
    Quote Originally Posted by ChrL_Brann View Post
    The 902 is my general use meter,but in no way my fav meter of all time.My all time fav is the 16,now that kleinman is a meter! No brown-nosen straight facts.
    Very much so, i wanna get sometin for controls, my company is phasing me into their controls departmeant, i always wanna have the tools before the job lol.
    I dont install leaks, i just fix em

    Sig line removed by Admin*

    Lets see if this gets removed..............

  4. #108
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Waffleville
    Posts
    10,339
    Quote Originally Posted by KLEINman View Post
    Im makin a list and checkin it twice, you A@# is on the naughty list
    that's what she said
    If Guns Kill People, Do Pencils Misspell Words?

    http://www.youtube.com/watch?v=An2a1...eature=related

    Before we work on artificial intelligence why don't we do something about natural stupidity?

  5. #109
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Waffleville
    Posts
    10,339
    Quote Originally Posted by ChrL_Brann View Post
    I wil borrow it long enough for me to make a copy bro.
    no prob, next time i am up that way i'll hand it off to ya

    and anything else i can dig up around here

    most that stuff i gave you i already have committed to memory
    If Guns Kill People, Do Pencils Misspell Words?

    http://www.youtube.com/watch?v=An2a1...eature=related

    Before we work on artificial intelligence why don't we do something about natural stupidity?

  6. #110
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    1,015
    Quote Originally Posted by beachtech View Post
    that's what she said
    Your just wrong, this went from talkin about fluke meters to sexual inuendos lmao
    I dont install leaks, i just fix em

    Sig line removed by Admin*

    Lets see if this gets removed..............

  7. #111
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Greenville,North Carolina
    Posts
    1,904
    Quote Originally Posted by beachtech View Post
    no prob, next time i am up that way i'll hand it off to ya

    and anything else i can dig up around here

    most that stuff i gave you i already have committed to memory
    And the sad part is,I got about half of it memorized already.
    Look to the past to learn;look forward to live.

    Coach Dean E. Smith

  8. #112
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Waffleville
    Posts
    10,339
    Quote Originally Posted by ChrL_Brann View Post
    And the sad part is,I got about half of it memorized already.
    dam you're doing better than me, it only took about 5 years for me to remember
    If Guns Kill People, Do Pencils Misspell Words?

    http://www.youtube.com/watch?v=An2a1...eature=related

    Before we work on artificial intelligence why don't we do something about natural stupidity?

  9. #113
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Waffleville
    Posts
    10,339
    Quote Originally Posted by KLEINman View Post
    Your just wrong, this went from talkin about fluke meters to sexual inuendos lmao
    lmao, open mouth, insert foot

    you said it dude
    If Guns Kill People, Do Pencils Misspell Words?

    http://www.youtube.com/watch?v=An2a1...eature=related

    Before we work on artificial intelligence why don't we do something about natural stupidity?

  10. #114
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Greenville,North Carolina
    Posts
    1,904
    Quote Originally Posted by beachtech View Post
    dam you're doing better than me, it only took about 5 years for me to remember
    Well I already had some of the stuff in memory and some of it was a "oh yeah I forgot about that "
    Look to the past to learn;look forward to live.

    Coach Dean E. Smith

  11. #115
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    1,015
    Quote Originally Posted by beachtech View Post
    i wouldn't use a fluke meter to wipe with

    lol someone has gotta oppose all this brown nosing in here

    it's like a lil ole fluke cult
    You wanna se sometin funny,http://www.flukenation.com/, there ya go beach boy lmao.

    ANYONE ELSE WANNA JOIN THE HVAC-TALK FLUKE CULT?????
    I dont install leaks, i just fix em

    Sig line removed by Admin*

    Lets see if this gets removed..............

  12. #116
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Waffleville
    Posts
    10,339
    ya'll have fun playin with your meters
    If Guns Kill People, Do Pencils Misspell Words?

    http://www.youtube.com/watch?v=An2a1...eature=related

    Before we work on artificial intelligence why don't we do something about natural stupidity?

  13. #117
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    1,015
    Quote Originally Posted by Profiler View Post
    I picked up a fluke 52-2 on ebay last night for $70 shipped. The seller had just posted it and my jaw almost hit the floor when I saw it.
    So how did you make out with your purchae?? do you really trust ebay, cause i was thinkin of gettin a 179 from there, i found one for $145 and im about to get it.
    I dont install leaks, i just fix em

    Sig line removed by Admin*

    Lets see if this gets removed..............

Page 9 of 9 FirstFirst ... 23456789

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Comfortech Show Promo Image

Related Forums

Plumbing Talks | Contractor Magazine
Forums | Electrical Construction & Maintenance (EC&M) Magazine
Comfortech365 Virtual Event