Search:

Type: Posts; User: kruzer2001

Page 1 of 7 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    23
    Views
    2,622

    Ms. Enos, can you use your mep at work resume on...

    Ms. Enos, can you use your mep at work resume on Birddog?
  2. Replies
    46
    Views
    2,018

    This is also the ARP section you might want to...

    This is also the ARP section you might want to read the description before you let your mouth overload your donkey.:nopity:
  3. Replies
    29
    Views
    1,643

    Just a thought, use the scheduling method, put...

    Just a thought, use the scheduling method, put her on the toilet and leave her there. she might pitch a screaming fit but pay her no attention until the deed is done. then you can reward her. some...
  4. I used to work on the systems in a popular...

    I used to work on the systems in a popular upstate s.c. restaurant, found out the owner had the ref. switched to propane,we dropped his contract.
  5. Replies
    20
    Views
    827

    YOU will fall to the ground and grovel before...

    YOU will fall to the ground and grovel before me,Fore I am the chosen one!
  6. Replies
    20
    Views
    827

    Your company's next on my takeover list.

    Your company's next on my takeover list.
  7. Replies
    27
    Views
    1,599

    Poll: It was nancy pelosi. She demanded a nuclear...

    It was nancy pelosi. She demanded a nuclear powered submarine from the U.S. Navy and thought the button she pushed was to call for her servant.:eek2:
  8. Replies
    60
    Views
    2,826

    Just purchased a 63 chevy step side with 41,000...

    Just purchased a 63 chevy step side with 41,000 miles on the original motor, all she needed was some tires. Just about stole it.Gonna fix it up a little and give it to my son when he returns from the...
  9. Replies
    48
    Views
    1,936

    The love child of george soros and nancy pelosi.

    The love child of george soros and nancy pelosi.
  10. Replies
    30
    Views
    1,377

    Hmmmmm! Maybe I'm not the smartest human on the...

    Hmmmmm! Maybe I'm not the smartest human on the planet
  11. The real travesty is he will be given a world...

    The real travesty is he will be given a world stage to spew his crap and become a hero in every muslim country in the world. The POS
  12. Replies
    54
    Views
    2,527

    Them DAWGS might just surprise everyone.Richt and...

    Them DAWGS might just surprise everyone.Richt and co. might shut Tebow down
  13. Replies
    33
    Views
    1,279

    I'm a Bergamasco sheepdog???? Hell I didn't have...

    I'm a Bergamasco sheepdog???? Hell I didn't have that much hair when I was a young pup! now I'm more like a mexican hairless lol
  14. Thread: Candy

    by kruzer2001
    Replies
    14
    Views
    763

    shaygetz! would that be pensacola ref. supply?

    shaygetz! would that be pensacola ref. supply?
  15. Replies
    38
    Views
    1,436

    I lived in that area for forty years,family and...

    I lived in that area for forty years,family and friends tell me the place is goin downhill fast. Gulf Breeze is well known for police misconduct. years ago I installed the a/c in their secret police...
  16. Thread: Chattanooga

    by kruzer2001
    Replies
    5
    Views
    323

    Do not listen to that man behind the screen. Red...

    Do not listen to that man behind the screen. Red and Black is a nationally protected color along with the phrase GO DAWGS!! THE DAWG NATION is everywhere lol:D:D:D:D:D
  17. Thread: Chattanooga

    by kruzer2001
    Replies
    5
    Views
    323

    Rock city gardens,rubyfalls,cloudland canyon...

    Rock city gardens,rubyfalls,cloudland canyon state park,riverboat rides,there's a launch site for hang gliders on lookout mt.all sorts of stuff to do.go to the tennessee tourism site for more.
  18. Replies
    20
    Views
    928

    Without a doubt he's gotta be in p-cola fla.

    Without a doubt he's gotta be in p-cola fla.
  19. Replies
    47
    Views
    1,438

    That is the nancy pelosi form of congressional...

    That is the nancy pelosi form of congressional tai chi,To summon her inner force of idiocy and protect her from all attacks of common sense and logic.lol:D
  20. Replies
    9
    Views
    434

    hamas controls gaza all monies will have to go to...

    hamas controls gaza all monies will have to go to hamas. It does'nt matter how the politicians spin it, it will be the U.S. funding the terrorist we're supposed to be trying to destroy.
  21. Replies
    2
    Views
    567

    Ken. I'm originally from p'cola even tho it's...

    Ken. I'm originally from p'cola even tho it's been a few years, I still have family in the area and would be glad to help if possible.
  22. Replies
    170
    Views
    7,794

    Any Tech is guilty of most of these. You'd think...

    Any Tech is guilty of most of these. You'd think there would be a twelve step program somewhere.:D
  23. Replies
    14
    Views
    971

    you goin as far as the whitehouse?

    you goin as far as the whitehouse?
  24. Replies
    15
    Views
    929

    I wonder if most of the american people realize...

    I wonder if most of the american people realize that obama could'nt get a federal job, because of past associations he would not be able to get a security clearance. And they're gonna elect this guy...
  25. mallot! have you tried snellville heating and air...

    mallot! have you tried snellville heating and air in Between georgia or pughs in snellville or stiles heating and air in athens georgia they all do alot of work in that area
Results 1 to 25 of 169
Page 1 of 7 1 2 3 4
Comfortech Show Promo Image

Related Forums

Plumbing Talks | Contractor Magazine
Forums | Electrical Construction & Maintenance (EC&M) Magazine
Comfortech365 Virtual Event