Search:

Type: Posts; User: jprince

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    8
    Views
    1,518

    Gotta love e bay

    Gotta love e bay
  2. Thread: Electrocution

    by jprince
    Replies
    17
    Views
    2,214

    I like mine with fava beans and a nice Chianti

    I like mine with fava beans and a nice Chianti
  3. Replies
    22
    Views
    2,742

    Holy crap

    Holy crap
  4. Replies
    25
    Views
    6,523

    Making swimming room in the gene pool.

    Making swimming room in the gene pool.
  5. Replies
    20
    Views
    2,179

    Must be T&M.

    Must be T&M.
  6. Replies
    12
    Views
    2,105

    That will fix the leak.......

    That will fix the leak.......
  7. Thread: new one on me

    by jprince
    Replies
    37
    Views
    3,530

    Good Lord!!

    Good Lord!!
  8. Replies
    63
    Views
    9,479

    Wow.... nice.

    Wow.... nice.
  9. Thread: my new van

    by jprince
    Replies
    63
    Views
    18,570

    Sweet setup.

    Sweet setup.
  10. Thread: New truck

    by jprince
    Replies
    42
    Views
    5,269

    Sweet

    Sweet
  11. Nice work.

    Nice work.
  12. Replies
    14
    Views
    2,372

    Nice

    Nice
  13. Thread: WALL O' PIPING

    by jprince
    Replies
    18
    Views
    2,814

    Nice n clean

    Nice n clean
  14. Replies
    39
    Views
    3,905

    Ouch

    Ouch
  15. Thread: WTF 2

    by jprince
    Replies
    41
    Views
    3,727

    Nice

    Nice
  16. Replies
    73
    Views
    13,697

    looks good

    looks good
  17. Replies
    12
    Views
    2,065

    Too funny

    Too funny
  18. Thread: Hacktacular

    by jprince
    Replies
    7
    Views
    1,491

    That's scary

    That's scary
  19. Replies
    4
    Views
    1,539

    That's so the oil drains back to the compressor....

    That's so the oil drains back to the compressor. LOL
  20. Replies
    25
    Views
    3,511

    looks good. Some paint and you are done.

    looks good. Some paint and you are done.
  21. Thread: Atta Boy Dave

    by jprince
    Replies
    56
    Views
    5,449

    Lennox....... The name says it all.

    Lennox....... The name says it all.
  22. There ain't no cure for stupid.

    There ain't no cure for stupid.
  23. Replies
    10
    Views
    1,526

    ....Stolen company stock!! LMAO

    ....Stolen company stock!! LMAO
  24. Holy sh*t!!!

    Holy sh*t!!!
  25. Thread: I hate trane

    by jprince
    Replies
    11
    Views
    1,714

    Looks like beer money to me. Scrap it.

    Looks like beer money to me. Scrap it.
Results 1 to 25 of 34
Page 1 of 2 1 2
Comfortech Show Promo Image

Related Forums

Plumbing Talks | Contractor Magazine
Forums | Electrical Construction & Maintenance (EC&M) Magazine
Comfortech365 Virtual Event