Search:

Type: Posts; User: Fatstogey

Page 1 of 16 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: H-10G

    by Fatstogey
    Replies
    9
    Views
    634

    This. I have the h10pm but ive gone behind and...

    This. I have the h10pm but ive gone behind and found leaks that previous techs couldnt find. Usually cause people go to fast. And forget the h10 has a long hose that many other leak detectors do...
  2. Replies
    14
    Views
    478

    Id say they are all about the same thing. Sorry...

    Id say they are all about the same thing. Sorry boss but all i can say is that the 2 flow hoods i used were alnor. Both were 2000cfm, not sure what models they were.

    Worked well. WE had the...
  3. Replies
    23
    Views
    3,281

    AT my last company i had the brute II with the YJ...

    AT my last company i had the brute II with the YJ digis. Worked just fine. I think that people saying the handles are hard to turn are more about them being particular about, they are not hard to...
  4. Replies
    6
    Views
    535

    Yea i was gonna say im pretty sure YJ puts them...

    Yea i was gonna say im pretty sure YJ puts them out now. I got one in my tool bag i use to pump down on installs.
  5. Replies
    16
    Views
    1,253

    My YJ are ball valve or no valve. The only low...

    My YJ are ball valve or no valve. The only low loss hoses i have are uniweld. Havent rebuilt em once in 6 years now. I still prefer just ball valves though.
  6. Replies
    2
    Views
    421

    STUPID. Meanwhile im about to wire the...

    STUPID. Meanwhile im about to wire the alarm/keyless entry/remote start into my truck and now i totally shattered all my confidence in doing that. Here my other package has 50 wires in it. And i...
  7. Replies
    2
    Views
    421

    WOW im so stupid. Just fryed my h10

    Well cant do anything but laugh at my stupidity now i suppose. Had H10PM and ordered a new battery for it. Yea you guessed it, not a 1 way plug and i cannot freaking believe i just plugged it in...
  8. Replies
    16
    Views
    1,253

    What brand?

    What brand?
  9. Replies
    62
    Views
    5,608

    Ah this is what i was just coming to ask. The YJ...

    Ah this is what i was just coming to ask. The YJ super evac II whatever it is, IS the same as bluvac right?
  10. Replies
    34
    Views
    5,855

    Id like to see a comparison to a flow hood.

    Id like to see a comparison to a flow hood.
  11. Replies
    8
    Views
    541

    Yea i got the 6.0 gas. And im the same i do...

    Yea i got the 6.0 gas. And im the same i do install and service, many times the same day. I was working with another guy with just a box truck and realized how much it sucked to do an install, then...
  12. Replies
    32
    Views
    1,526

    It fits your hand better? lol Thats a new one for...

    It fits your hand better? lol Thats a new one for me.
  13. Replies
    7
    Views
    514

    I was thinknig of putting digicools on Imperial...

    I was thinknig of putting digicools on Imperial 844-CS gauges.
  14. Replies
    19
    Views
    913

    No doubt, work smarter not harder. But i do...

    No doubt, work smarter not harder. But i do install and service. Right now my tool bag is about.... 62 lbs. lol But i like not walking back to the truck because i hvae everything. But now im...
  15. Replies
    48
    Views
    2,454

    Hey i made a thread asking about that imperial...

    Hey i made a thread asking about that imperial manifold. Obviously you got the digicools attached too it. How do you like that setup cause thats exactly what i was gonna get.
  16. Thread: black max

    by Fatstogey
    Replies
    2
    Views
    455

    Not 100% cause i dont have those but i thought...

    Not 100% cause i dont have those but i thought the ...." chrome edition" ones did come with a carrying case? IM sure you can buy it seperately.
  17. Replies
    32
    Views
    1,526

    Uniweld is the only way to go. That bestech...

    Uniweld is the only way to go. That bestech thing is a uniweld kit as well. Never seen bestech but i know uniweld when i see it.

    Sorry idk why but i hate the victor sets. LOL and ive had guys...
  18. Replies
    8
    Views
    541

    Thx ill have to check that out. Gotta get me a...

    Thx ill have to check that out. Gotta get me a haynes book. And yea ill be doing all the work myself for sure. I just dont trust other people to do the job right. I did have to have a mechanic...
  19. Replies
    8
    Views
    541

    Spartan box van

    Well im about to buy myself a 2006 10' G3500 spartan box truck. Im a bit nervous because i cannot afford a brand new one so im buying one @ 125k miles. 17,989.

    Im expecting transmission issues...
  20. Replies
    19
    Views
    913

    I mean strength does play a role but technique...

    I mean strength does play a role but technique does too. The last guy i worked with was 30. Kinda buff dude. Worked out at hte gym every night n crap. He couldnt use my 18v fuel to save his life....
  21. Replies
    48
    Views
    2,454

    If thats the case then yess you will want a veto...

    If thats the case then yess you will want a veto tool bag for sure. i HATE when people dont put my tools back where they go.
  22. Replies
    19
    Views
    913

    IM sorry fellas but impacts are for lady hands. ...

    IM sorry fellas but impacts are for lady hands. Impacts should only be used on nuts and lags. I cant stand hearing those things for a simple screw.

    Where the hell are the man hands at? Am i...
  23. Replies
    19
    Views
    913

    YUP. Plus IMO the whole m18 and m12 line are the...

    YUP. Plus IMO the whole m18 and m12 line are the best cordless line of tools. I want to upgrade all my m18 to brushless but right nwo its only the drill.
  24. Replies
    19
    Views
    913

    I watched many tests of drills. Right now the...

    I watched many tests of drills. Right now the milwuakee m18 brushless reigns supreme. Need to check out the milwaukee before you waste your money on that bosch. lol I wouldnt do it again but i ran...
  25. Replies
    7
    Views
    514

    Damn what does EVERYONE have 41s or digis these...

    Damn what does EVERYONE have 41s or digis these days?
Results 1 to 25 of 380
Page 1 of 16 1 2 3 4
Comfortech Show Promo Image

Related Forums

Plumbing Talks | Contractor Magazine
Forums | Electrical Construction & Maintenance (EC&M) Magazine
Comfortech365 Virtual Event