Search:

Type: Posts; User: Dalton92

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    319

    I will be recovering r-407c, r134a, maybe some...

    I will be recovering r-407c, r134a, maybe some more, is this the best product? http://www.robinair.com/products/detail.php?id=1132
  2. Replies
    1
    Views
    319

    Automotive refrigerant recovery machine

    I am in need a of a new refrigerant recovery machine, similar to a robinair, I am curious which machine will be longest lasting and most durable used in harsh environments, and advice will be greatly...
  3. Replies
    8
    Views
    1,047

    It won't exit sys mode heat, I wanna go into...

    It won't exit sys mode heat, I wanna go into cooling mode
  4. Replies
    8
    Views
    1,047

    I would really appreciate if you told me its...

    I would really appreciate if you told me its almost 90 degrees
  5. Replies
    8
    Views
    1,047

    Yes, I assume someone is controlling the temp...

    Yes, I assume someone is controlling the temp remotely but just does a poor job
  6. Replies
    8
    Views
    1,047

    372561 I basically just wanna exit "sys mode...

    372561

    I basically just wanna exit "sys mode heat"
  7. Replies
    8
    Views
    1,047

    Viconics thermostat

    Is there anyway to override or hack the thermostat? It is always to hot in my room and I'm not able to change the temperature and sometimes the heat gets stuck on and gets over 80 degrees and I have...
  8. Replies
    146
    Views
    7,884

    That's alittle much....

    That's alittle much....
  9. Replies
    16
    Views
    1,958

    Yep 91c, I've got some hvac knowledge and general...

    Yep 91c, I've got some hvac knowledge and general mechanical knowledge from prior to joining, only one here with this mos so they are pretty grateful and excited to have me
  10. Replies
    16
    Views
    1,958

    At fort Campbell now, 101st airborne

    At fort Campbell now, 101st airborne
  11. Replies
    8
    Views
    1,079

    Yep LOL i know but I guess they still use it in...

    Yep LOL i know but I guess they still use it in good ole china! They don't care to much about, pollution, safety stuff like that
  12. Replies
    8
    Views
    1,079

    EPA is aware as far as in know, germans did tests...

    EPA is aware as far as in know, germans did tests after vehicles returned showing low compressor life span and weird foam inside, seems to eat away at aluminum fittings aswell
  13. Replies
    8
    Views
    1,079

    Counterfeit refrigerant

    Has anyone had problems with buying improperly labeled counterfeit refrigerant? Somehow r40 labeled as r134 has made it into our supplies, we have had a few units blow up seriously injuring while...
  14. Replies
    16
    Views
    1,958

    Wow thanks jim, not sure where I'm gonna go when...

    Wow thanks jim, not sure where I'm gonna go when I get out, either havasu or possibly the local 250 union out of Los Angeles, btw I think I did the HVAC program at MCC with one of your past or...
  15. Replies
    16
    Views
    1,958

    small update, attended basic training at Ft...

    small update, attended basic training at Ft Jackson, SC. now at Ft Lee, VA. at AIT (advanced individual training) for my MOS 91c (hvac), excellent training, I have received my EPA card and now...
  16. Replies
    16
    Views
    1,958

    Havnt posted in a while

    Thought I would let you guys know I just enlisted in the army as a 91c utilities repairer (hvac) and leave for basic in September, so hold off the "thank you for your service" for now anyways haha...
  17. Replies
    33
    Views
    1,245

    I found out, shes a senior project manager.

    I found out, shes a senior project manager.
  18. Replies
    33
    Views
    1,245

    I don't think she's a civil engineer, the main...

    I don't think she's a civil engineer, the main thing she does is design air conditioning systems for hospitals, next time I talk to her ill ask her exactly what she does.
  19. Replies
    33
    Views
    1,245

    hahahahaha punctuation???? I think you need to...

    hahahahaha punctuation???? I think you need to work on your sentence structure before you criticize me for my punctuation, or should I say " I think. You need. To work. On your. Sentence structure."
  20. Replies
    33
    Views
    1,245

    why do you gotta give me such a hard time???...

    why do you gotta give me such a hard time??? hahaha its all good I can dish it out to!!! hahaha
  21. Replies
    33
    Views
    1,245

    Thanks guys! Yeah if your not nice to people...

    Thanks guys! Yeah if your not nice to people there not gonna want to deal with you! And yeah all the people in my class are in like there 30's or 40's, doesn't seem like a lot of young people are...
  22. Replies
    33
    Views
    1,245

    Thought ide introduce myself

    Im Dalton im 17 years old, I live in lake havasu and go to school for hvac and heating, Im working towards a residential license right now, ive been takin classes for a while and should have a...
Results 1 to 22 of 22
Comfortech Show Promo Image

Related Forums

Plumbing Talks | Contractor Magazine
Forums | Electrical Construction & Maintenance (EC&M) Magazine
Comfortech365 Virtual Event