Search:

Type: Posts; User: retired btc

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    237
    Views
    2,874

    Its a misconception as far as a tax is concerned...

    Its a misconception as far as a tax is concerned its actualy a grazing fee, which all ranchers that utilize BLM property are required to pay, BLM has not just suddenly decided they want the money its...
  2. Replies
    237
    Views
    2,874

    It really doesn'[t matter who blames who for...

    It really doesn'[t matter who blames who for mistakes made , in the end Osama was taken out, maybe not as quickly as he could have been, well that is what we are led to believe anyway

    But this...
  3. Replies
    18
    Views
    335

    LOl actualy In a way I am one, Some years ago the...

    LOl actualy In a way I am one, Some years ago the state of Ohio decided that I owed them $ 1700.00 for my wifes grandmothers past due property taxes of course I was never notified and didn't find out...
  4. Replies
    18
    Views
    335

    Thus we have a resolution !! So we can all rest...

    Thus we have a resolution !! So we can all rest easy now Justice and common sense has prevailed :cheers:
  5. Replies
    237
    Views
    2,874

    Of all people Glenn, I would not have taken you...

    Of all people Glenn, I would not have taken you for one to believe what some TV program stated was the truth even if it was the Military Channel :Faint:
  6. Replies
    18
    Views
    335

    For the record yes I did read the article and...

    For the record yes I did read the article and noted that in this particular case no they don't have a record but saying that they don't have any records for any debts collected would be misleading...
  7. Replies
    237
    Views
    2,874

    You are actually correct in this instance Corny,...

    You are actually correct in this instance Corny, The BLM since July of 1993 have been try to resolve this matter as peacefull as possible it wasn't till recently they attempted to remove the cattle...
  8. Replies
    18
    Views
    335

    Yea I just hate it when the Feds or the State...

    Yea I just hate it when the Feds or the State take back money that is owed to them, it would be better story to find out who in fact slipped this little gem into the farm bill undetected !
  9. Replies
    212
    Views
    5,508

    Some days its. ...

    Some days its.

    http://www.youtube.com/watch?v=FEn74zP1glQ

    Other days its

    http://www.youtube.com/watch?v=DIaPIy4Mddg

    When I am really feeling in the mood.
  10. Replies
    57
    Views
    1,446

    [QUOTE=ga-hvac-tech;17717501] Most of the...

    [QUOTE=ga-hvac-tech;17717501]

    Most of the folks I spend social time with... have mentally and emotionally matured beyond needing strong stimulation to have fun...
    In other words... they have...
  11. Replies
    20
    Views
    775

    I have not seen a lot of the hockey, but the...

    I have not seen a lot of the hockey, but the curling duels are going strong !
  12. Replies
    57
    Views
    1,446

    Depending on where you live its not just black...

    Depending on where you live its not just black people that do this, I have been to a lot of areas where white's and hispanics are guilty of the same infractions. I pulled up to a middle age white guy...
  13. Replies
    57
    Views
    1,446

    :gah: Not much different, but its how we roll ! ...

    :gah: Not much different, but its how we roll !

    http://www.youtube.com/watch?v=f2O0YTzBVgU

    http://www.youtube.com/watch?v=m-glMLXWHPU
  14. Replies
    57
    Views
    1,446

    Hmmm this could get interesting, remind me never...

    Hmmm this could get interesting, remind me never to drive in Florida with my radio on.



    Hmmm not for nothing glennac,but if we changed blame Whitey BS to Blame Commie Obama or Alien Obama or...
  15. Replies
    9
    Views
    345

    I will say that was pathetic, Heck I think the...

    I will say that was pathetic, Heck I think the even the Vikings might have been able to do better than that !
  16. Looks like you and your friend are both suffering...

    Looks like you and your friend are both suffering from slow internet as this has been circulating since 2008 :.02:
  17. MESSAGE FROM THE SECRETARY OF VETERANS AFFAIRS

    MESSAGE FROM THE SECRETARY OF VETERANS AFFAIRS

    Throughout our history, Americans have embraced and aspired to live up to our great national declaration: “We hold these truths to be self-evident,...
  18. Replies
    67
    Views
    2,402

    Exactly my sentiments as well, It is my firm...

    Exactly my sentiments as well, It is my firm belief that there are way to many arm chair Patriots out there, its easy to sit in the warm comfort of ones home and cry foul , but its an whole different...
  19. Replies
    67
    Views
    2,402

    I will be spending my Turkey day with with Vets...

    I will be spending my Turkey day with with Vets of both the present and previous wars. Enjoy yours as well !
  20. Replies
    67
    Views
    2,402

    LOl your hilarious Hugh to say the least , keep...

    LOl your hilarious Hugh to say the least , keep trying to spin it anyway you want. What part of of it do you not understand, What have you every done for your Country other then run it down by...
  21. Replies
    67
    Views
    2,402

    Hmm how did you interpret the meaning, I took...

    Hmm how did you interpret the meaning,

    I took it to mean just as it was meant, plenty of people that have never bothered to serve in the Military Have no idea of the sacrifices made by these...
  22. Replies
    67
    Views
    2,402

    I think Jack pretty well sums it up ! ...

    I think Jack pretty well sums it up !

    http://www.youtube.com/watch?v=5j2F4VcBmeo&feature=related

    better yet what message do you think your conveying ?
  23. Replies
    67
    Views
    2,402

    Were you not the same one that posted about a...

    Were you not the same one that posted about a nation of cry babys and spoiled brats here in this very same thread but yet here you make a statement that is a prime example of that very same thing ,...
  24. Replies
    67
    Views
    2,402

    Lol another band wagon jumber and yep your right...

    Lol another band wagon jumber and yep your right some of us have actual fought for these rights you hold so dear , hmm which branch did you serve in ?

    P.S. heres a clue for you Zach, just because...
  25. Replies
    67
    Views
    2,402

    Funny having logged over a dozen flights this yr...

    Funny having logged over a dozen flights this yr I have yet to have a problem with any TSA agent or check point, and every service man and women I have seen in the various airports have been treated...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
Comfortech Show Promo Image

Related Forums

Plumbing Talks | Contractor Magazine
Forums | Electrical Construction & Maintenance (EC&M) Magazine
Comfortech365 Virtual Event